- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از انبارهای اداره کل جمعآوری و فروش اموال تملیکی استان 04/02/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از منطقه آزاد سیستان، گمرک و بازارچه مرزی میلک 04/02/23
- بازدید بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از وضعیت انبارهای سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار/ کوهی: مدت زمان مجاز توقف کالا در انبارها به طور مستمر رصد و پایش شود 04/02/22
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از دستگاههای اداری شهرستانهای زابل، هامون و نیمروز/دیدار چهره به چهره با بازاریان زابل و بررسی مشکلات آنها 04/02/10
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای و پایانه مسافربری استان 04/01/20
- بازدید سرزده بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از اداره کل فرودگاهها و راهآهن استان 04/01/17
- دیدار بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان با استاندار/تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر توجه به نظرات کارشناسی بازرسی کل استان 04/01/06
- بازدید سرزده شبانه بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان 03/11/28
- تاکید بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان بر نظارت بانکها در نحوه مصرف تسهیلات اعطایی حوزه تولید و اشتغال 03/10/10
- با ورود بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان زمینه فعالیت پردیس علم و فناوری شهرستان زهک فراهم شد 03/09/07
بازدید سرزده بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از شهرداری زاهدان/مدیران بر مجموعه تحت مدیریت نظارت کافی داشته باشند
بازرسکل استان سیستان و بلوچستان در راس یک هیات بازرسی از شهرداری مرکز، معاونتها و شهرداری منطقه 3 زاهدان به صورت سرزده بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان، محمدرضا شهریاری نژاد در این بازدید، نحوه خدمات رسانی شهرداری به مردم را به طور کامل مورد نظارت و ارزیابی قرار داد و مشکلاتی از قبیل تاخیر در محل کار، تکریم ارباب رجوع، عدم استفاده از سامانههای برخط در جهت تحقق دولت الکترونیک احصاء و در این خصوص به مسئولین مربوطه تذکراتی داده شد.
بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: طبق رویه در بازدیدها و جلسات گذشته به همه مدیران تذکر داده شد که نظارت کافی را در مجموعه تحت مدیریت خود در خصوص برخورد با اربابرجوع داشته باشند. ملاک ارزیابی نیروها، میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
وی ادامه داد: بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم بر اساس سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و از این طریق بدون واسطه و به طور مستقیم در جریان مشکلات و نارضایتی هموطنان قرار میگیریم و قطعا تصمیمات اتخاد شده بعد از بازدیدها به نفع مردم خواهد بود.
